Doğal Tedaviler

Bütüncül tıp yaklaşımı, bedenin fiziksel, zihinsel, duygusal ve ruhsal sağlığını bir bütün olarak ele alarak hastalıkların kök nedenlerini araştıran ve tedavi eden holistik bir yaklaşımdır.

Beslenme

Beslenme, sağlıklı bir yaşam için temel bir unsurdur ve bütüncül tıpta önemli bir yer tutar. Doğru beslenme ile vücut, gerekli besinleri alarak dengeli çalışır ve sağlığı korur.

Fitoterapi

Fitoterapi, bitkilerin sağlık üzerindeki doğal etkilerini kullanarak tedavi edici ve destekleyici işlev gören bir tedavi yöntemidir. Bitkisel ilaçlar ve bitki bazlı takviyeler fitoterapinin temelini oluşturur.

Aromaterapi

Aromaterapi, bitkisel yağların vücut ve zihin üzerindeki iyileştirici etkilerinden yararlanan bir tedavi şeklidir. Esansiyel yağlar, doğal kokularıyla ruhsal ve fiziksel iyilik hali sağlar.

Hacamat

Hacamat, vücuttaki toksinlerin temizlenmesine yardımcı olan ve kan dolaşımını artıran geleneksel bir tedavi yöntemidir. Kupaların cilt üzerine yerleştirilmesi ile yapılan bu tedavi, sağlığı desteklemeyi amaçlar.

Akupunktur

Akupunktur, vücuttaki enerji akışını düzenleyerek sağlık sorunlarını iyileştirmeye yardımcı olan bir geleneksel Çin tıbbı tedavi yöntemidir. İğnelerin belirli noktalara yerleştirilmesi ile yapılan bu tedavi, ağrı yönetimi ve genel sağlık iyiliği için kullanılır.

Ozonterapi

Ozonterapi, ozon gazının sağlık üzerindeki potansiyel faydalarını kullanarak yapılan bir tedavi yöntemidir. Ozon, oksijenin üç atomlu bir formudur ve vücutta antioksidan etkiler göstererek, hücresel iyileşmeyi destekler ve bağışıklık sistemini güçlendirir.

Psikoterapi

Psikoterapi, bireylerin duygusal ve zihinsel sağlığını iyileştirmek amacıyla kullanılan terapi yöntemidir. Bu terapi, kişilerin yaşadıkları sorunları anlamalarına ve çözümler bulmalarına yardımcı olur, böylece mental sağlığı destekler.

veya bizi arayın: +90 532 067 99 87

Daha fazla beklemeyin sağlıklı bir yaşama adım atmak için bugünden randevu alın!